Cu trei DubluVe
Never say never.

În seara asta am citit pe un blog un articol despre copilărie, iar Roxy mi-a dat link-ul ăsta:

E un cântecel,puţin cam necenzurat, dar mi s-a părut impresionant, mi s-a făcut pielea găina după ce l-am auzit.

5 răspunsuri to “”

  1. Ce vremuri trecură 😦 miss ‘em old days.

  2. L-am mai auzit undeva dar este un cantec foarte tare.

  3. trist dar adevarat, nu am apucat acele vremuri dar stiu ca azi copii sunt asa cum sunt.. dar totodata ma gandesc la cei ce nu au apucat zilele de azi tocmai datorita vremurelor acelea.. well na fost bine atunci dar nici acu nu e prea roz

  4. cata dreptate in cantecel!! Au fost vremuri bune atunci dar si acum ar fi bine daca parintii nu ar mai aelrga atta dupa banii si ar vedea cum cresc copii si ce pierd!!

  5. Da….de-asta l-am postat…mi s-a părut că exemplifică bine nerecunoştinţa majorităţii copiilor din ziua de azi…nu-şi dau seama că părinţii fac sacrificii să le ofere tot ce-şi doresc. Sau mai acei oameni care au foarte mulţi bani şi-i risipesc aiurea, nu-i mai preţuiesc, uită că sunt alţii care ar avea mare nevoie de ei. Şi cum spune fanetem, în goana după bani, părinţii uită ca odraslele lor au nevoie şi de afecţiune, educaţie, unele deprinderi dobândindu-se numai în familie.


Lasă un comentariu