Cu trei DubluVe
Never say never.

Este…

Gotthard- I’ve seen an angel cry

…o melodie care îmi place foarte mult 😛 . Din păcate, nu merge direct pe blog, aşa că …o ascultaţi voi de pe Trilulilu.

Iar legat de ceea ce mă intreabă Sykander , ce să zic, nu prea cred în astre şi destine, dar cică aşa mi s-a citit azi în stele:

„Relatiile parteneriale sunt foarte bune.

Pe plan profesional, insa, starea de confuzie si atmosfera tensionata va predispun la greseli. Evitati discutiile in contradictoriu.

Va sfatuim sa acordati mai mult timp odihnei si activitatilor relaxante. ” Nimic interesant sau adevărat :P.

L.E.: Ultima propoziţie îmi convine 😀 . Trebuie să mă apuc de activităţi relaxante. Ce bine! 😀

2 răspunsuri to “Este…”

  1. Mint ăştia de la horoscop mai ceva ca Băse. Ăştia şi cu măgarii de la meteo ne basculează vrăjeală zilnic de la 8 la 9 😦

  2. Sykander, meteorologia nu este o stiinta exacta, banuiesc ca nici astrologia pe care se bazeaza horoscopul si Base nu face decat ceea ce fac 99,9% din oameni :))


Lasă un răspuns

