Cu trei DubluVe
Never say never.

Titlu? Nu azi…

Am fost astăzi la un suc, o prietenă a făcut cinste că a luat carnetul de şofer. Încă o dată, felicitări Andra.

Am făcut şi o minunată plimbare pe jos de la Universitatea Ovidius şi până la gară. Timp în care am făcut câteva fotografii şi am meditat asupra problemelor adolescenţilor şi ale contemporanilor, în general. Am ajuns la concluzia că mie-mi place mai mult să fiu model în poze, decât să le fac eu.

O tipă, cam ciudată, pe Ştefan, ne sfătuia să credem în Dumnezeu, că El ar avea un minunat plan pentru noi şi că lumea asta păcătoasă va fi distrusă. În fine, asta nu mi s-a părut cine ştie ce, dar a adus vorba despre tineri, care sunt „trişti” şi „neînţeleşi”, iar partea asta m-a făcut să-mi dau seama că are dreptate. „Trişti”, în sensul că au preocupări din ce în ce mai neadecvate si imorale, iar „neînteleşi”, pentru că nimeni nu-şi mai bate capul să-i educe în vreun fel (să nu mai asculte manele, de exemplu). Fiecare face după cum îl taie capul. Cred că aberez. 😀

Tot astăzi mă gândeam la persoanele acelea care reuşesc să facă exact ceea ce le place. Ca meserie, mă refer. Cred că sunt foarte puţine. Eu trebuie să mă hotărăsc ce vreau să fac mai departe în viaţa asta. Şi mă gândeam ce mi-ar plăcea. Păi ce? Să ascult muzică, să mă plimb, să apar in fotografii, să fac fotografii, să pierd timpul. Cum aş putea să le combin eu pe astea astfel încât să iasă ceva din care să-mi câştig existenţa? Habar n-am.

Acestea fiind spuse,sunt de părere că a fost o zi reuşită, am băut şampanie şi am făcut o pauză de la statul în casă. La mai multe ;)) .

2 răspunsuri to “Titlu? Nu azi…”

  1. Te faci paparazzo 😀 îl pozezi pe Fecali în cucu gol şi iei 1000 de coco la treaba asta.

  2. Da…bună idee…totuşi, nu prea îmi surâde ideea de a-l vedea pe „Fecali” în „cucu” gol :))


Lasă un răspuns

