Cu trei DubluVe
Never say never.

Melodia preferată?

Am văzut pe blog-ul cuiva un articol interesant despre melodii care ne plac în orice situaţie şi de care nu ne plictisim niciodată. Era un fel de leapşă pe care o putea prelua oricine dorea…aşa că m-am hotărât să caut şi eu clipurile melodiilor mele preferate pe Youtube.
Următoarea melodie nu numai că îmi place extrem de mult, dar reprezintă foarte bine relaţia mea cu o persoană.
Enjoy :-).

…To be continued 😀

Ah, da. Dau mai departe oricui este interesat. 😛

Later edit: Mda, videoclipul mă dezamăgeşte. Tema versurilor nu se potriveşte cu cea a clipului. Dar asta este, nu trăim într-o lume perfectă.

Voi posta aici versurile… pentru o mai bună înţelegere a melodiei 😛 :

 

Bent
Matchbox Twenty

If I fall along the way
Pick me up and dust me off
And if I get too tired to make it
Be my breath so I can walk

If I need some other love
Give me more than I can stand
And when my smile gets old and faded
Wait around I’ll smile again

Shouldn’t be so complicated
Just hold me and then
Just hold me again

Chorus: Can you help me I’m bent
I’m so scared that I’ll never
Get put back together

Keep breaking me in
And this is how we will end
With you and me bent

If I couldn’t sleep could you sleep
Could you paint me better off
Could you sympathize with my needs
I know you think I need a lot

I started out clean but I’m jaded
Just phoning it in
Just breaking the skin

Start bending me
Keep bending me until I’m completely broken in

 

8 răspunsuri to “Melodia preferată?”

  1. Iar vorbeşti codat, nu-mi mai place despre tine 😦

  2. De ce spui că vorbesc codat? 🙂

  3. Draguta melodie, totusi cam lenta pt gusturile mele :)) sti ca eu sunt mai mult cu metalele 😛 versuri frumoase… sa incerci si Smile Empty Soul – With This Knife si alte mel. de la ei, canta superb solistu la acustica, aproape la fel de bn ca mn :))) kidding… take care :*

  4. Recunosc, e prima oară când o aud dar îmi place. Dacă ai mai multe, am făcut o colecţie cu gusturile oamenilor înmaterie de muzică la „ascultate pe repeat”, te invit 😉

  5. Da, am mai multe…:D…mulţumesc pentru invitaţie 😛

  6. Da, am mai multe…:D…mulţumesc pentru invitaţie 😛

  7. Da, am mai multe…:D…mulţumesc pentru invitaţie 😛

  8. Da, am mai multe…:D…mulţumesc pentru invitaţie 😛


Lasă un răspuns

