Cu trei DubluVe
Never say never.

Aberaţii după ora 2 a.m.

Am vrut să scriu multe…de fapt, m-am gândit la multe lucruri azi, dar acum le-am uitat deja. M-am gândit că pierd prea mult timp aiurea surfând pe net …când aş putea să fac lucruri mult mai utile…să citesc o carte, să mai învăţ câte ceva pentru bac, să mai ies afară să fac puţină mişcare…dar nu, comoditatea e mult prea mare. De fapt…probabil aş face mult mai multe dacă aş avea, în primul rând, cu cine… mi se pare că devin din ce în ce mai solitară…ceea ce nu îmi dau seama….din vina cui se întâmplă asta?

Am observat că tinerii preferă să stea în casă, în faţa PC-ului…Ne ascundem in spatele monitoarelor, în loc să învăţăm să socializăm, să comunicăm…mă simt vinovată că în loc să încerc să spun aceste lucruri unui prieten, în carne şi oase…scriu aici ceea ce simt, cu speranţa că cineva o să citească şi o să îşi spună părerea…

Schimbare de subiect…vreau să vorbesc despre certuri şi discuţii în contradictoriu. Le urăsc! Şi cum să te cerţi cu cineva pe messenger? De-asta apar certurile, pentru că stăm toată ziua pe Hi5 şi pe Youtube şi uităm să comunicăm! De parcă mă interesează pe mine viaţa vedetei X sau unde se scărpina când au prins-o paparazzi…Ar trebui să ne intereseze ce facem în viaţa asta, să încetăm să ne mai neglijăm părinţii şi prietenii, să încetăm să ne mai neglijăm pe noi…

Am făcut blog-ul ăsta pentru că am zis că ar fi util pentru cariera pe care vreau să o îmbrăţişez. Acum nu mai ştiu, nu mai ştiu ce vreau, nu mai ştiu de ce. Mă plâng degeaba. Alţii au multe alte probleme, mult mai importante, mult mai dureroase. Evident, fiecare are impresia că problemele sale sunt cele mai grave. Dar ce putem face? Aşa a fost dintotdeauna, ori devenim din ce în ce mai egoişti, mai închişi, mai reci? Nici nu mai ţin minte când cineva m-a îmbrăţişat ultima oara sau când am îmbrăţişat pe cineva …doar de dragul de a simţi pe cineva aproape… doar pentru că iubeşti persoana respectivă, îi apreciezi prezenţa şi ai încredere în ea…unde este încrederea?

4 răspunsuri to “Aberaţii după ora 2 a.m.”

  1. Până mâine îţi trece nedumerirea, sper 😦

  2. Stiu exact prin ce treci… la mn a durat cam 2 ani starea asta si pot spune ca sunt 2 ani de viatza pierduti aiurea… sa ai grija sa nu „cazi” intr-o astfel de stare de anxietate si izolare… banuiesc ca si varsta e de vina, poate si experientele neplacute in relatiile cu alte persoane… dar totusi nu toti sunt la fel… mai exista „cei putini” diferiti de „cei multi” in care poti avea incredere… data viitoare cand te invita cineva la un suc sau la orice, nu te grabii sa gasesti scuze sa refuzi, mai bine faci un compromis si scapi de senzatia de izolare… pana la urma doar asta este, un sentiment autoindus de izolare, nu este ceva real 😛

  3. …chestia cu tinerii care prefera sa stea mai mult la pc decat sa interactioneze cu alte persoane, banuiesc ca este un efect al progresului tehnologic care a afectat foarte mult si modul de gandire al ultimelor generatii… poate este si o oarecare teama fata de lumea „necunoscuta” din afara zidurilor camerei, internetul oferind un mod privat de interactionare si vorba aia „pe net poti fi oricine”… totusi nu este un lucru deloc bun… mai ales in lumea in care traim, o lume in care minciuna a devenit un adevar orb… ar fi multe de spus dar nu cred ca vrei sa-ti umplu sectiunea de commenturi mai ales cand avem posibiliatea sa vorbim fatza in fatza 🙂 kiss :*

  4. Stii? In starea descrisa mai sus ne regasim foarte multi dintre noi. Mie cel putin mi se intampla in mare parte. Dar incerc cateodata sa ies din aceasta stare numita internet si ies cu persoane dragi mie. Dar nici prea multe iesiri nu sunt bune, pentru ca uneori ai nevoie de un moment de solitudine. O carte e buna de citit, dar daca tot exista internetul, de ce sa nu fim si noi „moderni”? In fine.. ce am vrut sa punctez este faptul ca este bun si aerul curat, dar si internetul intr-o oarecare masura, si mai bine te certi cateodata pe net cu cineva, decat sa ii arunci vorbe grele in fata.. e mult mai dureros.


Lasă un răspuns

