Cu trei DubluVe
Never say never.

Are You Evil?

Almost Angelic … cel puţin aşa spun rezultatele testului pe care l-am făcut acum câteva minute. Parcă nu prea-mi vine să cred, aşa de bună (la suflet) să fiu eu?

În general, oamenii buni, darnici sau altruişti sunt luaţi de fraieri şi ajung să devină şi ei ca majoritatea: răutăcioşi, egoişti, profitori, interesaţi. Iar această răutate nu se manifestă numai cu o anumită categorie de persoane, ci cu toţi. Unii s-au obişnuit, se tolerează unii pe ceilalţi, asta neînsemnând neapărat că se şi plac. Este un parteneriat care are, evident, un scop: acela de a nu fi singur şi de a avea cu cine bârfi şi critica pe „fraier”. Dar imediat după aceea şi cel care a criticat urmează a avea aceeaşi soartă ca victima sa, având parte de acelaşi tratament din partea asa-zişilor prieteni. Gata, mă opresc aici, că o să ziceţi că sunt rea şi frustrată.

P.S.: Dacă nu întelegeţi prea bine ceea ce vreau să spun în articolele mele, e vina mea, mai am de învăţat si de postat până când voi reuşi să mă exprim corect şi concret. Mulţumesc pentru înţelegere. 😀

7 răspunsuri to “Are You Evil?”

  1. Asta e societatea in care traim, orice ai face tot esti luat de „fraier” chiar daca tu nu faci asta cand e vorba de altii (daca exista astfel de persoane)… nu trebuie decat sa te uiti putin la ce-i din jur sa observi ca nu mai exista valori morale ci doar cum ai zis si tu, profitori, egoisti etc. Majoritatea oamenilor au „reflexul” de a mintii si o fac cam tot timpul si ma uimeste faptul ca cel care este mintit stie asta dar accepta minciuna, ma refer mai ales la relatiile intime, in care de obicei baiatu minte fara nerusinare fara sa dea doi bani pe sentimentele respectivei 😛 am fost chiar ieri martor intr-un astfel de caz 😐 in fine, am deviat de la subiect 🙂

    PS: super articolele tale… ganduri puse pe hartie, bine defapt pe hard-disk :)) ah si sunt de acord cu partea Almost Angelic, cel putin pe cat te stiu 😛

  2. Heh…mulţumesc pentru că eşti un cititor fidel şi un observator eficient…încă nu mă simt în stare să mă exprim exact aşa cum aş vrea, dar mă bucur căîncerci să înţelegi şi apreciezi.

  3. Mu`fucking backstabbers sau bisericuţe – I’m loving it :X

  4. Oooo,da 😀 ….me too :X

  5. eu sunt devil incrnate…hai ca ma speriasi, bre…uite ce mi-a iesit http://web.tickle.com/tests/standard/evil_result.jsp

  6. ;;)…That means you’re really meeeaaan >:)

  7. gandire prea simplista. alb – negru. pt tine nu exista nuante. infantil. lasa sa mai treaca timp.


Lasă un răspuns

