Cu trei DubluVe
Never say never.

Leapşa

Blog-ul, o joacă? Încep să observ că nu e aşa. Este o adevărată industrie. Bloggerii se ceartă pentru trafic, informaţii furate şi se provoacă unii pe ceilalţi. Comerţ? Afacere? Hmm…

Lăsând asta la o parte şi revenind la jucăriile mele, am primit o leapşă de la Sykander, care constă în 8 întrebări ce sună cam aşa:

1Ajungi acasă şi îţi găseşti nevasta în pat cu altul, ce vei face ?
 (Presupun că eu aş trebui să am soţ)
Dacă mi-aş găsi nevasta în pat cu altul…m-aş alătura 😀

2. Dacă copilul tău ar asculta manele, care ar fi reacţia ta ?
 Ar fi decizia lui şi i-aş respecta-o, dar ar fi o mare dezamăgire pentru mine.

3. Copilul tău îţi cere droguri, ce ai face ?
De obicei, copilul nu cere drogui părinţilor, găseşte alte variante să şi le procure, dar, dupa cum spune şi Sykander, l-aş invita cu mare drag la o ţigară. 😛

4. Copilul tău vine cu o persoană acasă cu intenţia de a face sex. Care ar fi răspunsul tău ?
Depinde câţi ani are copilul. L-aş sfătui să se protejeze şi să nu facă prea multă gălăgie, poate vreau să dorm 😛

5. Dacă cineva ţi-ar cere să îţi schimbi stilul de viaţă ce i-ai zice ?
Nu prea înţeleg întrebarea asta. Depinde de ce mi-ar cere să-mi schimb stilul de viaţă şi cum ar trebui să-l schimb.

6. Dacă te opreşte cineva pe stradă şi îţi cere telefonul ce îi zici ?
Refuz, categoric.

7. Eşti bătrân şi vrei să treci strada. Rogi pe cineva să te ajute ?
Nu.

8. La bătrâneţe ai face sex ?
Da,dacă aş avea cu cine şi aş mai fi în stare :))

The end.

3 răspunsuri to “Leapşa”

  1. =))) tare ultima intrebare, frumos si raspunsul, optimist… cred ca Sykander vrea sa te cunoasca mai bn :))) daca nu va cunoastetzi deja :-??

  2. Da, ne cunoaştem de foarte mult timp, am fost colegi în generală. 😛

  3. Asta era problema ta Lavinia, că nu ai avea cu cine :)) nu tre’ să zici asta de 2 ori 😀


Lasă un răspuns

