Cu trei DubluVe
Never say never.

Alb-negru

Da…poate aşa este. Cred că am cam minţit. Nu prea gândesc ceea ce scriu aici. Dar cum aş putea să le spun tuturor ceea ce simt eu? Şi în ce cuvinte…oricum nu vor înţelege. Cei care pretind că înţeleg, de fapt văd lucrurile prin prisma propriei lor experienţe, considerând că au simţit acelaşi lucru la un moment dat. Poate sunt similare…dar or fi şi aceleaşi?

Infantil. M-a durut. Nu m-am maturizat. Nici n-am avut cum. N-am trecut prin greutăţi, am fost tot timpul protejată, am avut tot timpul tot ce mi-am dorit, n-a trebuit să lupt decât pentru notele de la şcoală…şi pentru…pentru mai ce?

Chiar şi aşa, tot nu o să renunţ. Am renunţat la multe lucruri, nu materiale… în favoarea altora. Şi de fiecare dată m-a durut. Acum, dacă va fi un eşec, măcar voi şti că am fost eu cea care a dus lucrurile până la capăt. Să nu mai pot da vina pe nimeni, să nu mai aibă cine să mă protejeze. Vreau să învăţ.

Un răspuns to “Alb-negru”

  1. Cred ca am citit articolu asta de vre-o 4 ori, nu o sa pretind ca inteleg totul doar ca sa par mai inteligent 😛 insa banuiesc ca e o exprimare a ceea ce simteai in momentul in care ai scris, o exprimare a unor ganduri care te macina…. esentialu l-am prins, si mie mi-se intampla sa incep dintr-o data sa ma gandesc la anumite lucruri din trecut pe care le regret… in fine, pot sa continu da ca de obicei dau comenturi fara sens :)))

    PS: nu prea s-a ingramadit lumea la articolu asta 🙂 oricum mie imi place, e chiar f bun…


Lasă un răspuns

