Cu trei DubluVe
Never say never.

E bine că e bine :D

Şi uite aşa începu şi noul semestru. Începutul sfârşitului 😀 …de liceu. Mi-am promis să mă maturizez, să nu mai dramatizez şi să „Am grijă de inima mea” :))…şi mai ales de pregătirea mea pentru Bac şi admitere. Dar detalii inutile şi plictisitoare despre aceste inconveniente voi da cu altă ocazie.

Sfat: pentru amatorii de amuzament, uitaţi-vă la Jeff Dunham şi la Stand-up Comedy. Asta o să fac şi eu…când o să am timp, bineînţeles.

Apropos, cine doreşte traduceri pentru acte oficiale, scrisori formale sau alte documente interesante română-engleză sau invers, sunt la dispoziţia dumneavoastră, always willing to help 😀 .

Ce să mai debitez eu…

Azi am avut parte de o surpriză foarte plăcută…încă mai tremur puţin de emoţie :D. Normal că nu vă zic despre ce e vorba. Interpretaţi, abia aştept ;;)

Va urma… 😛

2 răspunsuri to “E bine că e bine :D”

  1. Ai primit Dacia aia decapotabilă ? 😡

  2. Inceputul sfarsitului… dap, same here… e bine ce ti-ai propus, cred ca toti facem asta dar putini sunt cei ce isi si respecta angajamentul fata de propria persoana mai ales cand e vorba de bac :))………. Jeff Dunham e un geniu, probabil cel mai bun ventriloc ever :P, la stand-up comedy nimeni nu-l intrece pe Chris Rock… parerea mea :P… frumosi ghiocei, vai de ei pe frigu asta…

    Surpriza f placuta? 😕 sper ca sunt invitat la nunta daca asta a fost surpriza :))) 😛 kidding 😛


Lasă un răspuns

