Cu trei DubluVe
Never say never.

Încerc…

Mă chinui de ceva vreme să găsesc un subiect interesant, care să poată fi comentat si discutat, dar nu-mi vine nimic în minte…nici acum nu-mi este încă foarte clar motivul pentru care postez.

Întotdeauna mi-am dorit ca ceilalţi să mă remarce, să îşi amintească de mine într-un fel sau altul, să am un cuvânt de spus, să nu rămân o anonimă, în umbră. Cred că asta m-a determinat. Este o mândrie să ştii că ceilalţi citesc ceea ce scrii, indiferent dacă eşti criticat sau lăudat. Gusturile nu pot fi aceleaşi pentru toţi, dar dacă primeşti numai critici, atunci ar trebui să te gândeşti că undeva greşeşti.

Greşesc? Dacă da, unde?

Un răspuns to “Încerc…”

  1. Singura greseala e faptul ca te chinui sa gasesti un subiect interesant cand tot ceea ce trebuie sa faci e sa deschizi ochii cu adevarat la ceea ce este in jurul tau, sunt enorm de multe lucruri despre care nimeni nu scrie, trebuie sa privesti lumea cu un „ochi” mai critic, nu stiu daca intelegi la ce ma refer… de exemplu ,te duci in parc, te asezi pe iarba si privesti comportamentul celor care trec prin parc… sincer eu am fost uimit de ceea ce am vazut, aflii multe despre natura umana si realizezi cu adevarat cat de unici suntem fiecare individ in parte… trebuie doar sa iesi in lume si subiectele „te vor lovii” din toate partile… trebuie sa iti creezi o viziune proprie asupra lumii… eu iti urez succes… daca ai nevoie de vre-un sfat sau de indrumare, ma gasesti :)))

    PS: toti avem un cuvant de spus, important e cum il spunem si cine ne asculta…


Lasă un răspuns

