Cu trei DubluVe
Never say never.

Un amalgam de vorbe goale

Mulţumesc. Pentru că eşti tu, pentru că privirea ta se coboară când şi când asupra mea, pentru că uneori îţi rezemi umărul de al meu. Pentru că te fereşti de mine, pentru că te temi, pentru că te inhib, pentru că mă înfrunţi cu îndrăzneală, pentru că mă laşi să iau iniţiativa.

Mulţumesc. Pentru că mă refuzi cu delicateţe, pentru că mă însoţeşti cu discreţie, pentru că înţelegi, dar ţi-e teamă să recunoşti, pentru că nu-mi permiţi să-ţi cer mai mult, pentru că uneori mă pierd cu firea.

Mulţumesc. Pentru ceea ce spui, atât cât şi pentru ceea ce nu spui, pentru sinceritate, pentru minciună, pentru că laşi tot timpul loc de interpretări, pentru momentele de tensiune şi cele de calm.

Mulţumesc. Pentru amintirile care le-ai lăsat în urma ta şi continui să le laşi, pentru ceea ce uiţi sau nu mai vrei să-ţi aminteşti, pentru ceea ce-mi reproşezi şi pentru ceea ce admiri la mine.

Mulţumesc că mă faci să-mi dau seama cât de egoistă sunt câteodată. Mulţumesc că mă faci uneori să sufăr. Mulţumesc că te gândeşti şi la mine atunci când ai nevoie de o persoană lângă tine. Mulţumesc pentru îmbrăţişări.

Îţi mulţumesc că mă iubeşti.

Iartă-mi îndrăzneala.

P.S. : Dacă veţi fi cuminţi, poate într-o zi vă voi spune o poveste…intrigantă pentru unii, fascinantă pentru alţii.

8 răspunsuri to “Un amalgam de vorbe goale”

  1. Interesanta tema asta a iubirii.. Ma regasesc … sau il regasesc pe EL in mai multe „multumesc”-uri. Si daca tot incercai sa gasesti teme interesante, de data asta ai dat lovitura 🙂
    Si eu ma gandesc sa fac un post zilele astea despre iubire, pentru ca e cel mai frumos sentiment 🙂

  2. Super frumos 🙂 banuiesc ca este cu ocazia zilei indragostitilor… desii nu cred in astfel de sarbatori comerciale… iti urez un Happy Valentiness Day :*… totusi e o sarbatoare a celui mai frumos sentiment :P….

  3. foarte interesant. bine ca mai sunt si tineri care isi pun intrebari existentiale.

  4. Intitulandu-ma Cititor Fidel al „chestiei”, doresc sa fac o observatie. In al 5-lea paragraf, ai o greseala de exprimare. Ai omis ceva. Daca iti dai seama, ai o bere de la mine.

  5. Dragă cititorule Fidel,
    Trebuie să recunosc că nu îmi dau seama care este greşeala. Pierd berea, dar vreau să ştiu care-i omisiunea. Nici mie nu-mi sună foarte bine, că tot ai adus vorba. Dar nu-mi dau seama ce. Dacă ai avea bunăvoinţa să mă luminezi, îţi voi fi recunoscătoare.
    Multumesc pentru ..fidelitate 😛 şi mai aştept observaţii.

    Cu drag, Eu.

  6. Pai in cazu’ asta cred ca tu esti cea care ramane datoare cu o bere.
    „iluzia urcării pe un nor e cu atât mai dureroasă în momentul căderii” cu cât norul este mai sus. Sau ceva de genu’.Cu placere.:)

  7. Da….ai dreptate. Aşa că am hotărât să şterg tot pargraful. Oricum erau numai vorbe goale…

  8. Ah,da…să-mi spui când vrei să dau berea…sunt datoare acum. 😀


Lasă un răspuns

