Cu trei DubluVe
Never say never.

Puncte de suspensie

Azi am mai pierdut un strop de nebunie…sau poate mai mult. Cred că am un talent desăvârşit de a distruge lucrurile frumoase din viaţa mea sau de a le altera. Poate că am sfâşiat ceea ce cu greu realizasem, dar dacă s-a rupt aşa de repede, înseamnă că ţesătura era deja şubredă…Refuz să cred asta. Poate că într-adevăr speranţa moare ultima.

Egoism, iar vorbesc despre el. Probabil pentru că îmi guvernează viaţa. Din păcate, efectele lui se revarsă tot asupra celui egoist…Dacă aş fi ştiut cum se vindecă, probabil aş fi devenit un om bogat în scurt timp. Bogat din punct de vedere moral sau material. Până atunci, sufăr şi caut leacul…

3 răspunsuri to “Puncte de suspensie”

  1. …pot interpreta cele de mai sus in mai multe feluri… banuies ca nu te cunosc suficient de bn, defapt mai deloc 😐 … probabil un amic apropiat stie despre ce e vorba… take care… :*

  2. Stai liniştit, aşa îmi stă în fire, să dramatizez…:)…Dacă vrei, poţi să iei articolul ca pe o compunere subiectivă sau nu ştiu…ceva care se referă la oameni, în general, nu neapărat la mine. Pentru că lumea devine din ce în ce mai tristă, îşi pierde nebunia…

  3. Dap, asta asa este, lumea devine din ce in ce mai anosta… viatza majoritatii devenind o simpla rutina… din fericire nu e si cazul meu 😛 mi-am propus multe pt anu asta si am inceput cu succes… te invit intr-o vineri in Epoca Metalelor sa vezi ca nu toti si-au pierdut nebunia >:) parca e si concert peste o saptamana in Taclale, daca vrei sa vii, il stiu pe solist 🙂 intram pe blat 😛


Lasă un răspuns

