Cu trei DubluVe
Never say never.

M-am enervat!

Da….zic bine că relele se îngrămădesc. N-am salvat postul şi am deschis alt link şi astfel mi s-a dus tot ce scrisesem…evident, asta m-a facut şi mai nervoasă decât eram deja. Nu înţeleg ce se întâmplă, parcă toate lucrurile sunt împotriva mea. Cred că am avut cu toţii impresia asta la un moment dat. Toată lumea se ia de tine fără un motiv întemeiat, persoane vechi pe care n-ai mai vrea să le vezi reapar în viaţa ta, încerci să faci totul bine în gaşca ta….dar parcă nimic nu vrea să iasă aşa cum trebuie.

Iar eu am obosit, vreau să dorm, să mă trezesc când toate au trecut, parcă totul devine „old and faded”, ca într-o melodie. Evident, în melodie era cineva care alina durerea şi ajuta eroul să se liniştească, încercau să răspundă împreună la întrebări. În realitate nu prea e aşa, nu în realitatea mea. Îmi dau seama de toanele mele şi ma posomorăsc şi mai rău, nu ştiu ce să fac să transform veşnica încruntare din perioada asta înapoi în zâmbet.

( O să-ncerc să pun aici o melodie drăguţă, care culmea, nu e tristă….adică are nişte versuri interesante. Sper să am noroc de data asta.Dar nu, cum să meargă…nu se poate…aşa că nu pot să fac altceva decât să las link-ul ei aici. )

Oare în cazuri de genul ăsta este mai folositor ajutorul unui străin sau e mai bine să cerem ajutorul vechilor prieteni?…Probabil din cauza stării de deprimare, tristeţe, mi se pare că nici lor nu le mai pasă, nu mă ascultă…

Niciun răspuns to “M-am enervat!”

Lasă un răspuns

