Cu trei DubluVe
Never say never.

Tot despre dragoste…bat-o vina!

Heart

Mă gândeam să abordez şi eu subiectul ..Dragobete…iubire…. Nu prea ştiu eu ce reprezintă sentimentul respectiv, cel puţin nu în sensul în care se aşteaptă toată lumea. Eu îmi iubesc părinţii, prietenii, animăluţele, colegii….pe fiecare în alte moduri.

Dragostea aia profundă, absolută şi iremediabil eternă, pe care toţi amorezaţii au impresia că o trăiesc, nu cred că am trăit-o şi atunci nu vreau să mă declar expertă. Vreau doar să spun că ceea ce numim „dragoste” în ziua de azi nu corespunde deloc idealului meu. Poate sunt eu de modă veche, poate vreau prea mult de la un om, poate visez, poate exagerez. Mi se pare că devenim superficiali. Gata, că mă lungesc la vorbă.

Nu ştiu…cred că ceea ce voiam să spun…este că nu înseamnă nimic, nu are nici o valoare… să iubeşti pe cineva, adică aşa să crezi…dacă tu urăşti pe altcineva din tot sufletul, dacă eşti invidios şi răutăcios, iar prietenii tăi sunt numai persoane pe care le poţi domina…

Un răspuns to “Tot despre dragoste…bat-o vina!”

  1. …toate la timpul lor… unii cunosc dragostea de la o varsta mai mica, altzii trebuie sa astepte pana cunosc persoana potrivita… :*


Lasă un răspuns

