Cu trei DubluVe
Never say never.

Ha,ha,ha

Simţul umorului. Mă gândeam să dezbat un pic subiectul, dar mi se pare prea întins şi prea complex. Pentru că mă gândeam că un om îşi poate modifica gustul pentru lucrurile amuzante în funcţie de multe lucruri. Adică simţul ăsta al umorului depinde de foarte multe lucruri. Statut, educaţie, anturaj, vârstă, personalitate, inteligenţă… Ceea ce voiam să spun este că dacă acum câteva luni o anumită glumă ne amuza teribil, este posibil ca după o anumită perioadă de timp gluma respectivă să ni se pară ridicolă, infantilă, fără sens.

Amuzant în lumea umorului este şi tipul de râs. Mă refer la „Ha,ha,ha”-ul caracteristic fiecărui om. Care se poate transforma în funcţie de situaţie şi stare de spirit în diferite derivate: „Hăăăă, hăăă, hăăă” ( râsul manelistului mulţumit că a mai agasat o gagică în drumul lui spre shawormărie), „Hi, hi, hi” (râsul pipiţelor care se apucă să bârfească pe unii şi pe alţii într-o cafenea), ” He,he,he” (râsul care spun „I told you so”),”Mwhaha”( râsul diabolic) etc. Dacă mai cunoaşteţi şi alte stări exprimate de hăhăit, le primesc cu mare plăcere.

Ce e mai amuzant? Un om care alunecă pe o coajă de banană sau un bac banc sec? Oricum, privind partea cu hazul de necaz, cred că tuturor ne place să facem asta, celor mai mulţi numai când nu sunt ei victimele :P.

Mie îmi plac show-urile de stand-up comedy , comediile cu liceeni tâmpiţi, bancurile …De fapt, sunt o persoană care râde foarte repede :D. Cu toate astea, ma dezgustă glumele proaste şi gesturile gen: râgâieli, vânturi & Co.

Da…şi acum, pentru puţin amuzament, pentru mine,cel puţin ;)) … un filmuleţ cu Jeff Dunham şi Peanut:

Enjoy! 🙂

3 răspunsuri to “Ha,ha,ha”

  1. Cred ca am vazut de vre-o 10 ori show-urile lui Jeff Dunham si tot ma amuza copios… unele chestii nu-si pierd niciodata hazul, cum ar fi si ce i-sa intamplat unui amic de-al meu… si anume : primeste mesaj de la o tipa super frumoasa in care scria ceva de genu „vino la mine ca nu e nimeni acasa”, asta super fericit, se duce la ea si afla ca nu era nimeni acasa :)))…. am ras cu lacrimi :), sa fi vazut ce fatza avea :))… si ar mai fi multe, oricum lumea devine un loc mai trist si mai rece, ce-i ca Jeff Dunham si Chris Rock sunt pe cale de disparitzie…

  2. Hm…aveam si eu doua vorbe sa spun… despre post-uri in general. Eu tot citesc, si recitesc. In prima faza pentru a patrunde adevaratul sens al textului:)).. Apoi pentru a raporta eventualele greseli – cred ca sunt cel mai critic ochi de pe aici:D. La „Ha,ha,ha” mi se pare ca nu isi are rostul aluzia la faza cu coaja de banana, luata din desenele animate, care acolo probabil ca e amuzanta, dar in viata de zi cu zi, sicera sa fiu, n-am auzit niciodata asa ceva:D. Si mi se mai pare ca in fraza care urmeaza dupa asta cu coaja, ai facut o schimbare de subiect… cam nasoala:P.. in rest, e un post tehnic:))… Si ca sa raspund si eu la intrebarea ta:D… un „bac” sec e cel mai amuzant…:))… :*

  3. Bine, domnişoara „siceră” şi critică :)). Ce să zic acum, pot să mă scuz anunţând că nimeni nu-i perfect, cu atât mai puţin eu? Mă bucur că urmăreşti îndeaproape evoluţia mea :P…Faza cu coaja de banană poate nu ai avut tu şansa să o vezi până acum…dar eu am vazut:))…Evident, căderea nu este aşa de spectaculoasă ca în desene animate, dar tot e amuzantă 😛


Lasă un răspuns

