Cu trei DubluVe
Never say never.

Cu trei DubluVe

De ce? …Nici măcar nu conţine „www” blog-ul…

Pentru că e o lume virtuală…creaţia mea artificială…

„World wide web”…asta-nseamnă 😛

Pentru că au existat şi-un „Igrec” şi-un „Icsuleţ”…

Pentru că suntem departe, pentru că nimic nu mai este ceea ce-a fost…pentru că mi-e dor…

Rămân doar amintirile…amintiri insipide si reci, pentru că nu pot aduce înapoi şi ceea ce simţeam…le priveşti şi ştii că au fost cu-adevărat…ştii că ai iubit, dar mai ştii cum se simte?

Şi-astfel rămân doar Trei DubluVe…unde-ngropăm amintiri şi vise.

4 răspunsuri to “Cu trei DubluVe”

  1. …nici tu n-ai fost 😦

  2. „stii ca ai iubit, dar mai stii cum se simte?” Foarte frumoasa sintagma…
    In sfarsit, articol din adancul sufletului, mult mai subiectiv decat celelalte… si deasemenea mult mai interesant. Vorbele din suflet formeaza cele mai frumoase fraze. Mai ales atunci cand ti-e dor… si articolul tau asta exprima. Bravo! Chiar mi-a placut acest post! Felicitari!
    p.s. O sa il citesc de multe ori, multe zile, pana la urmatorul, si poate si dupa 🙂

  3. @ Mihaela: multumesc mult…:)
    @ Crash: unde n-am fost??….

  4. …am avut concert in tkl, am vbt cu rox sa vina cu tn, a zis ca vine 😐 dar nu a mai aparut, si nici tu, dar macar pe tn nu prea am avut cum sa te anuntz, pe rox am tot sunat-o 😦 ata ete… 😦 scuze de off-topic…

    On topic: superb articol, ai un talent, nu renuntza la el 😛


Lasă un răspuns

