Cu trei DubluVe
Never say never.

Şi visez că eşti aievea…

Mă gândeam la cât de diferiţi suntem. La felul cum pe unii dintre noi, anumite lucruri îi pasionează până la a deveni obsesii, pe când la alţii poate avea efect invers: plictisitor până la căscat şi pauze de somn.

Am şi eu reacţii de genul :D…când vine vorba să mă uit pe poze şi\sau să editez vreuna, pot face asta ore întregi, până obosesc şi mă dor ochii. Când vine vorba despre Matematică, atunci e nenorocire, nici nu-mi vine să mă apuc…şi dacă totuşi mă-ncumet, în 10 minute mă enervez şi o las baltă :D…Asta n-ar fi nimic, dar sunt mate-info şi dau bacul la matematică M1…
Da, trecem peste :))

Nu m-am gândit destul la articolul ăsta…dar nu am inspiraţie, să-mi fie cu iertare…e aşa, de mântuială…:))…timpu’ e scurt…viaţa la fel…:)

Raindrops

Şi plouă prea mult zilele astea…

2 răspunsuri to “Şi visez că eşti aievea…”

  1. Da.. si eu dau bacul la M1 … si am aceleasi simptome.. O fi din cauza profilului? :)) Si parca ploaia ar fi mai buna.. nu de alta, dar daca n-ar ploua, poate ar fi soare.. atunci nu ne-am mai sinchisi sa deschidem o varianta (si in 10 minute sa ne enervam)… gandul nostru s-ar duce direct in alta parte… oriunde, numai la scoala NU!

  2. La M1 cica se modifica intr-o proportie destul de mare subiectele, la M2 mai putin, eu sunt cu M2-u, oricum vineri cica apar subiectele „noi”.

    Chestia cu 10 minute la mate ma depaseste, eu dupa 5 minute dorm si visez la… la zile de vara banuiesc 🙂 … si sa stii daca n-am fi asa diferiti ar fi o lume si mai plictisitoare decat este 😀 adica nu prea am avea ce sa vorbim intre noi pentru ca toti am fi cam la fel 😀 toti ne-am cunoaste unul pe celalat intr-o oare care masura dupa propria persoana 😀 damn it, iar aberez :D:D:D… take care and see ya soon :*:*:*


Lasă un răspuns

