Cu trei DubluVe
Never say never.

Povestea ta

through the window

Şi ţi se pare că aşa e corect şi aşa trebuie să fie. Priveşti lumea când cu ochi reci, când cu drag de om călător. O întâmplare sau nu, dragostea vine ca un fior, ca un strop de vânt, transformându-se treptat în furtună…

Astăzi este o zi cu soare. Tot soarele din lume străluceşte deasupra ta. Dar tu eşti prea jos, nu-l poţi vedea…şi îţi doreşti lumina, afundându-te cu fiecare pas în obscuritate. Chiar nu vezi, chiar nu e nimeni să te-ajute? Nu aşa se iubeşte, nu aşa se trăieşte! Când o să-ţi dai seama?

Dar tu, cu o ţigaretă în mâna dreaptă întinsă peste volanul maşinii, priveşti cu nepăsare şi-mi spui: „Dar asta este fericirea mea, nu a ta…ce ştii tu ce mă face pe mine să iubesc?” Şi-atunci realizez: n-am cum să ştiu…dar inima mea voia să creadă că eu sunt fericirea ta…

De ce te-ncăpăţânezi să crezi în ceva ce nu există? Câteodată priveşti în sus şi-ţi dai seama că n-ai făcut nimic decât să te afunzi în acel întuneric…Îţi propui să te ridici, să revii …Îmi spui mereu că o să faci ceea ce trebuie, că asta e de fapt ceea ce simţi, că uneori nu poţi vedea deasupra ta…spui că nu mai poţi aşa. De acum te vei schimba, vei încerca tot ce trebuie să ajungi acolo, unde trebuie, unde se aşteaptă toţi să fii….vei munci, te vei chinui. Aşa-mi spui de fiecare dată. Eu te cred. Îmi spui că mă iubeşti, că trebuie să mă ajuţi să realizez ceva ce alţii n-au putut. Că eu voi fi mai bună decât restul. Nu mă vei lăsa pradă mediocrităţii şi ignoranţei. Aşa-mi spui de fiecare dată,da…

Şi uiţi. Iar sufăr că pleci, mă laşi aici să mă lupt singură cu amintiri, remuşcări, regrete, dorinţe şi promisiuni neîmplinite…spunându-mi că nu asta-i fericirea ta…nu aici. Priveşti cum trăiesc alţii, te doare, îţi doreşti să fii şi tu aşa, îţi spui că vei reuşi vreodată…dar uiţi de fericirea ta. Ea depinde numai de tine, pentru că nimeni nu ştie să regrete ca tine, să mintă ca tine…nimeni nu ştie să fie ca tine. Şi-atunci, fericirea ta îţi aparţine numai ţie. Poţi împărţi şi altora dacă vrei, dar niciodată nu o să o poţi rătăci cu totul, pentru că e a ta. Te va urma oriunde, depinde numai de tine cât de aproape o vei lăsa să stea.

Un răspuns to “Povestea ta”


Lasă un răspuns

