Cu trei DubluVe
Never say never.

Ce-i bătaia asta de joc,mă?

Băi, la dracu’ să vă ia cu wordpressu’ vostru cu tot! Bătaie de joc ce-i ăsta…of, ce m-a enervat…nu merge dom’le să postezi nimic …vreau să bag si eu o melodie…încerc cu Trilulilu, nu merge…am descoperit pe alte bloguri alt site de genul ăsta, dau să postez o melodie, canci…îmi apare bine merci cu un zâmbet tâmp acelaşi link idiot…Tu de ce nu vrei să-nţelegi că un link mi-era uşor să-l scriu! Eu voiam playeru’ AICI!

Dar cum nu se poate să-ţi iasă toate în viaţa asta, mă resemnez, că nu-s decât o frunză-n vânt…poate între timp descopăr alte posibile playere care pooooate o să funcţioneze pe wordpresa lor!

2 răspunsuri to “Ce-i bătaia asta de joc,mă?”

  1. Tu iti faci draci din cauza ca nu merge playerul… dar weblogul nu stiu ce are ca nu se mai incarca.. :)) deloc 😀 si eu de vreo 2 zile nu mai pot posta nimic.. ca e alb ca laptele :)))

  2. hehe 😛 nimic nu-i perfect cu atat mai putzin un blog 😀


Lasă un răspuns

