Cu trei DubluVe
Never say never.

De la spital…la bal?

Da…zile pline.
Pe când acum două zile aveam ambulanţa la uşă, că-s eu iresponsabilă şi n-am grijă de mine, ieri beam vin cu litrul ca să mă însănătoşesc, azi mi-am cumpărat o nouă cameră foto. 😀
Mmm…se vede că e vacanţă. Se vede că peste 4 zile sunt sărbătorită. Da…mai îmbătrânesc cu un an, dar azi nu mai simt cum cresc. Zilele astea mă opresc, şi mă mai întorc pentru un timp la 17 ani.
Încă puţină nebunie, iresponsabilitate, dragoste tânără. Şi-apoi o închid într-un sipet…pentru că-i preţioasă, dar şi periculoasă în acelaşi timp. Trebuie folosită cu cap. Da, nebunia 🙂
Şi-apoi va trebui să mă conformez. Pentru că le datorez multe părinţilor mei, trebuie să îi răsplătesc într-un fel, să simtă că nu au investit degeaba în mine. Să visez mai puţin şi să muncesc mai mult.

Deocamdată visez, dansez, iubesc, trăiesc. Am 18 ani. :)…şi e bine aşa.

Un răspuns to “De la spital…la bal?”

  1. Sa-ti traiasca aparatu foto 😀 hehe imbatranesti saptamana asta >:) :*:*:*


Lasă un răspuns

