Cu trei DubluVe
Never say never.

Piggy’s gonna tell you :D

Am făcut acum câteva minute un test dde personalitate foarte amuzant. Task-ul este să desenezi un porcuşor :D…

Test-ul îl găsiţi aici:Piggy

Iar mai  jos e porcuşorul desenat de mine…am talent 😀

4 răspunsuri to “Piggy’s gonna tell you :D”

  1. =)) dupa gene pare scroafa ingrijita 😀 cam grasutza dar are o privire fermecatoare ;;)

  2. Ce coada bulbucata are :))
    Am facut si eu testul.. interesant, as putea spune. 😀

  3. Am facut si eu testul , ma rog animalul pe care eu l-am facut nu prea semana a porc dar e f interesant. Ai talent la desen , da la arte :))

  4. Dap, e foarte interesant…şi eu tot la cineva pe un blog am văzut „chestia” şi am preluat:))


Lasă un răspuns

