Cu trei DubluVe
Never say never.

N-am uitat…

N-am uitat nimic. Şi n-am să uit. Cel puţin aşa cred. Patru ani nu înseamnă puţin…mai ales că au fost patru ani de …chinuri zilnice 😛 … Au trecut şi ăştia. Asta e ceea ce nu-mi vine să cred. Mi se păreau infiniţi…dar iată că m-au sfidat şi au trecut …prea repede.

Nu sunt melancolică, nici tristă. Poate nu realizez…de fapt, cu siguranţă nu realizez. Bune şi rele. Ce să zic, pentru fiecare anii liceului sunt unici dar, luaţi la general, pentru toţi sunt la fel: distracţii , chiuluri, teama de lucrări, ascultări şi alte minunăţii de care acum ne amuzăm…

Un sfârşit înseamnă un nou început…clişeu binecunoscut şi adevărat.

Va urma… 🙂

Un răspuns to “N-am uitat…”

  1. 😦 nu credeam ca o sa-mi lipseasca atat de mult liceul 😦 a fost mult prea frumos ca sa uit ceva, sunt multe chestii care s-au intamplat… totusi timpul nu sta pe loc…

    :*


Lasă un răspuns

