Cu trei DubluVe
Never say never.

Început, sfârşit

Cu ce mult entuziasm am început! Aşa se întămplă cu oricare lucru nou. Până începe să te plictisească sau nu te mulţumeşte. Aşa sunt eu, nu insist. Adică n-am ambiţie. Dacă nu-mi iese, o las baltă, în loc să mă ambiţionez.

Dar trebuie să ştii când te lupţi cu morile de vânt. Cred că e o calitate şi asta.

Există şi reveniri încununate de succes. Şi eşecuri. De toate, amestecate. Nu ştii când, la ce să te aştepţi. Dar tot timpul speri.

Aberez, as usual. Dar mă gândesc aşa. Am zis că scriu aici chestii de actualitate. No, de fapt, nu mai ştiu ce-mi propusesem..ce om. Cert e că m-am cam lăsat de meserie. Zic că vreau să dau la jurnalism, dar pe mine nu mă interesează mondenităţile, ultimele bârfe, ştirile de la ora 5. Am lumea mea, cu puţinii oameni din ea, hobby-urile mele…care nu prea au legătură cu asta. Bine, fotografia are legătură. Dar să fac şi-acolo ceva legat de asta. Se poate? Vă rog? Sper să nu mă aştept la ceva şi să fiu dezamăgită. Cum a fost în liceu. Una peste alta, a fost frumos, dar ca profil şi materii studiate, nu am nimerit-o.

Voi trăi şi voi vedea. Ce să mai. 😛

Un răspuns to “Început, sfârşit”

  1. Vorba aia, incercarea moarte n-are. Daca nu iti convine un lucru, poti intodeuna sa-l lasi balta dar macar sa poti sa spui ca ai incercat. Eu iti urez mult succes in ceea ce ti-ai propus si sunt sigur ca pt tn „the sky is the limit” 😀

    PS: o sa-ti furnizez eu stiri si barfe cand ajung departe cu trupa 😀 (vise)


Lasă un răspuns

