Cu trei DubluVe
Never say never.

Fiori

Cred că mai toată lumea a tras chiulul de la bloguit in perioada vacanţei. La fel şi eu. A fost linişte. A fost şi gălăgie. Activitate.

Dar tot timpul mă întorc, măcar cu gândul, la lucrurile dragi pe care le-am lăsat departe. Undeva pe drumul sufletului. În ultima vreme, n-am mai visat, ci am trăit visul. Cum poate să fie altfel, decât …de vis?

Clipe care se transformă în amintiri dragi, să zâmbesc nostalgic atunci când îmi voi aminti. Dacă voi pleca…voi avea un imens cufăr cu momente dulci de cărat după mine…să ştiu că n-am pierdut nouăsprezece ani degeaba.

Va urma.

Niciun răspuns to “Fiori”

Lasă un răspuns

