Cu trei DubluVe
Never say never.

Încă puţin…

Obositor la facultate. Mai sunt 5 zile amărâte şi simt că nu mai suport să treacă odată. Atât, ca să mă odihnesc şi eu, să pierd vremea şi mai mult decât până acum, să plec de-acasă.

Să ningă. Vreau! Să miroasă a iarnă. Să vină farmecul ăla specific vacanţei de iarnă. 😀

Abia aştept!

5 răspunsuri to “Încă puţin…”

  1. Hai acasă 😀 hai mai repede, că se încălzeşte berea.

  2. sa miroasa a iarna.. si a frig:D.. sa iti inghete nasu’ si sa vrei vara inapoi.. si sa uiti de ea dupa o cana cu vin fiert:) si atat:D:*

  3. si sa-ti aduci aminte ca vine sesiunea:))

  4. De-asta am şi intrat azi, să mă destăinui că mă cam sperie sesiunea. Şi-am dat de comment-urile tale 🙂 Şi da, vreau vara înapoi. Mai vreau şi altele, dar probabil că vreau prea multe. Anyway, mult succes în sesiune 😀 :*

  5. merci merci:D o sa am nevoie:-S:*


Lasă un răspuns

