Cu trei DubluVe
Never say never.

Top Searches: dubluve, pentru ce luptam in viata?

Heh…sinceră să fiu, m-am gândit mult la asta în ultima vreme. Şi nu ştiu. Şi nici nu mai vreau să ştiu.

Sunt tristă azi. Aşa am fost şi ieri.

De ce?

4 răspunsuri to “Top Searches: dubluve, pentru ce luptam in viata?”

  1. Uhm, interesantă căutare care mă aduce pe blogul tău :D. Poate-mi vei spune când ne vom întâlni răspunsul la întrebare.

    Eşti tristă pentru că vrei să fii tristă. Cred.

    • Ai dreptate. A venit timpul potrivit şi-am reuşit să rezolv problema care mă întrista. 😀

      Tu ai fost cel care a pus întrebarea? Încă n-am aflat răspunsul. Cred că e în tine răspunsul. Şi-n fiecare dintre noi.

  2. Uhm, din păcate nu am pus eu întrebarea asta. Am pus multe alte întrebări, dar asta nu. Încă nu mă macină.
    Mă bucur că ai rezolvat problema.


Lasă un răspuns

